Fjantiga frågor

Ok, seriös ålderskrisvarning. Jag besvarar typ lunarstormfrågor. Helt vansinnigt :)


När gick du upp idag?
Typ, sju (skojar inte)
 
Diamanter eller pärlor?
Vem bryr sig, bara man kan sälja dem vidare.

Senaste filmen du såg på bio?
Tror det var senaste Bond-rullen. Det KAN ha varit något efter det, jag hyr mest eller köper.

Favorit-TV- program?
Det säger jag inte...

Vad åt du till frukost?
Två köttbullsmackor, en tunna kaffe och ett glas vatten.

Din favoritmat?
Mat?
 
Vilken mat gillar du inte?
Typ, inälvor.

Favoritchips?
Dill.

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Just nu måste det vara The Eagles senaste mästerverk. Annars snurrar ju Totos Falling in Between Live mycket just nu. Har lyssnat på en del av Metallicas ballader i det senaste också.

Vilken bil kör du?
Har körkort, men ingen bil och kommer antagligen aldrig att ha.

Favoritmacka?
Tja, de har goda mackor på universitetet :)

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ?
Tål snobbighet, men är allergisk mot fake-snobbighet.
 
Vilka är dina favoritkläder?
Färgglada skjortor till den milda grad att jag antagligen skulle bli skjuten av en designer om jag kände någon. Fult och smaklöst, men jag bär dem med karaktär...

Om du fick åka vart du ville på semester?
Måste tillbaka till Brasilien...

Favoritklädmärke?
Vem bryr sig?
 
Var vill du dra dig tillbaka?
Ehrm..

Favorittid på dagen?
Ska man göra något på morgonen är det favorittiden, ska man göra något på eftermiddagen är det favorittiden, ska man göra något på kvällen är det favorittiden och så vidare.

Var är du född?
Malmö

Vilken är din favoritsport att se på?
FOTBOLL! Missar aldrig en landskamp. Snart EM...

Fotboll eller hockey?
Gissa!

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

Pedikyr eller manikyr?
Va?

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Definiera
nyhet..

Vad ville du bli när du var liten?
Ingen aning, typ rik?
 
Varit i Afrika?
Japp

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja, faktiskt. En bekant under kick offen 2005 föll offer. Hehe, kul!

Varit med om en bilolycka?
Ja, blev påkörda bakifrån av någon idiot som inte kan räkna till tre. 

Favoritdag i veckan?
Spela roll, jag är student ;)

Favoritrestaurant?
Då f
år ju tvunget säga syltan Akropolis
 
Favoritblommor?
Röda nejlikor (!).

Äger du en cykel?
Vet inte :)

Vem fick du senaste mailet från?
Något skit tror jag.

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
Den som är satt i skuld är inte fri...

Läggdags?
Beror på förutsättningarna

Senaste personen du åt middag med
Sabina

Vad lyssnar du till just nu?
Hårddiskfläkten till datorn. Tur jag har ljud i öronen som filtrerar oväsendet.

Favoritfärg?
Röd (!)

Hur många tatueringar har du?
?

Hur  tyckte du det var att svara på det här då?
Nej tack.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hittade väldens coolaste skjorta sist jag var på stan, svart med vita zebra-djur över hela. Bara såå dig Vitkor. Så du vet, jag tänker på dig varje gång jag hittar en udda skjorta förstår du. =)

2008-04-03 @ 12:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0