Lördagens konsert!

Jag kom på mig själv med att inte ha sagt ett ord om The Eagles-konserten jag var på. Jag har varit på ganska många konserter, men denna kvalar in på topp tre. Jag har ALDRIG hört ett bättre ljud i under någon konsert alls, det var perfekt redan vid öppningstonerna. Setlistan var en Rip Off på Farewell 1 DVDn men med många låtar utbytta till det nyskrivna materialet från senaste skivan Long Road Out Of Eden. Helt perfekt med andra ord. Jag till och med kastade hörselskydden vid vissa stunder, det lät för jäkla bra för att dämpa ljudet! Hade jag blivit döv på kuppen hade det inte gjort mycket, så bra var det :)

Videon är från lördagens spelning. Kanske söndagens, men vem bryr sig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy fan jag hade glömt att du skulle se dem sin jäkla jävel!! Hur va det? Magiskt antar jag, usch usch, spelade de Desperado?

2008-04-05 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0