Moralen faller

Wikegård sågade en relativt ung ishockeyspelare under gårdagens direktsändning i den senaste vm-matchen. Sågningen var ganska låg, och anspelade på spelarens intelligens. Nog är det som så att Aftonbladet reagerar på det.


Egentligen tycker jag inte särskilt mycket om Wikegård, men ibland verkar vissa sportjournalister vara lite besserwisseraktiga i sitt beteende. Men i Wikegårds fall får jag snarare se han som hjälte då han tydligen tränat MIF under en period i slutet av 90-talet. När jag fick reda på det raserades delar av min sinnesvärld, och det brukar vara dramatiskt. Dessutom är han väldigt kul att höra på, många expertkommentatorer säger inte ett ord men Wikegård säger både det ena och det andra. Väldigt roligt


Nu, fortsatt städning.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar Wikegårds kommentarer under matcherna - de är så ickeok ur TV-synpunkt, men personangrepp är aldrig ok!

2009-01-04 @ 21:05:20
URL: http://sassasinstans.blogg.se/
Postat av: Alina

Va gärna med och rösta fram en låt åt mig! :)

2009-01-04 @ 21:10:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0