Rensa ut skitfula kläder?

Jag har tidigare under året fått en liten knäck när det kommer till livskaptilet Viktor och fula skjortor. Hastigt och lustigt fick jag för mig att aldrig mer använda dem, antagligen beror det på att min första och absolut bästa "fulskjorta" helt enkelt slets ut. Det skär lite i hjärtat faktiskt, kapitlet går tillbaka relativt långt. Mina första färgglada och otroligt fula skjorta inhandlades under vilda protester av alla jag känner, men det har sedan övergått till att vara en del av mig. Undantaget då jag kan tänkas använda mig av dem igen är på eventuellt jobb på Fritidsbaren om de öppnar igen, maskerader och Roskilde Festivalen eller festivaler överhuvudtaget. Helt dött är det inte, men det kommer aldrig mer ske att jag väljer en sådan skjorta när jag ska på fest exempelvis. Vi får se om det håller ;)


Jag funderar på om jag verkligen gör rätt när jag läser vad man skulle kunna ha på sig på nyårsafton. Otroligt fult och tillfixat, men en del av min åsikt gäller antagligen modellerna mer än vad de har på sig. Men, stilarna applicerar lite på min "nya" feststil nämligen ett "formellt fyllo"

Kasta eller spara?


Kommentarer
Postat av: fröken bengtsson

den blåa blommiga i mitten till höger är ungefär vad jag tänker på när jag hör namnet viktor. den får du inte slänga!!

varje gång jag är på stan och hittar en ful-skjorta så tänker jag på dig med ett leende med minnen från roskilde... de där skjortorna är en del av vem du är, visst är dom? lite iaf...

du måste åtminstone spara dom till mkt speciella tillfällen ;)

eller hur?

=)



gott nytt år!!

2008-12-31 @ 20:58:11
Postat av: Anonym

i mitten till vänster menar jag givetvis.

2008-12-31 @ 20:58:44
Postat av: Simon

Klart att de ska vara kvar ;) Jag har ju faktiskt en sådan där riktigt fin hawaiisk skjorta, vem ska jag ha den med om du slänger alla? Fint blogg-inlägg.

2009-01-01 @ 22:23:52
Postat av: Annika

Oj, detta var ju svårt. Jag brukar vara för att sortera bort och slänga gammalt grejs man aldrig använder. men dessa... de är ju du! :P

Jag hade nog sparat dem. Det kommer säkert något göttigt tillfälle där du annars hade saknat dem. Kanske? ^^

2009-01-03 @ 13:37:02
URL: http://annikab.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0