FS?

Jag kan eventuellt ha en plats i FS. Valet imorgon får avgöra. Intressant som tusan med tanke på att kongressen verkar ha fattat i alla fall ett makabert beskut. Men FS har jag funderat på ett tag, närmare bestämt ända sedan jag började engagera mig. Med det menar jag hur det i själva verket är att vara i FS, men att själv kanske vara involverad är i det närmaste otroligt. Man svarar om partiet kallar, punkt slut. De som är och har varit förbundsaktiva vet vad FS är, de andra får reda på det senare efter valet oavsett resultat.

Kommentarer
Postat av: Avlo

"Man svarar om partiet kallar", yeah... ändå fanns ingen Viktor på kongressen ;-) Skämt å sido, grattis till platsen i FS! Sedan var inget beslut makabert på något sätt, inte om man vet hur debatten gick och läser det slutliga resultatet. Nu är det din uppgift att försvara och arbeta för det som beslutats på kongressen. :-)

2008-11-02 @ 21:17:17
URL: http://avlo.blogg.se/
Postat av: Snö

WTF?!? Vad har du att tillföra FS? Mer än toto, fula skjortor och en jävla massa humor? ;)

2008-11-17 @ 08:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0