Chinese Democracy kommer ut?

Det är klart. Guns N' Roses nya skiva kommer, 23 november. Jag vågar för första gången tro att det är sant. The Rolling Stone intervjuade Best Buys (varuhus i Amerika där skivan kommer säljas exklusivt för den amerikanska marknaden) nöjeschef som sa att det var roligt att dealen var klar och så vidare. Man kan tillägga att det är ett liknande sätt som The Eagles släppte sin senaste skiva på, exklusivt via Wal Mart i Amerika och överallt annars i resten av världen. Banden har numera samma manager, så det låter ju troligt.


Dessutom kan man i följande forum-tråd se att det som skett i den senaste är sant.


EDIT BLUEHEART: so here are few notes about the album.

1. It is true that the album is coming out on 23rd of November.
2. An official announcement will be made soon directly from Axl.
3. The artwork we've seen listed on bestbuy.com is the official CD cover
4. The tracklist is legit but the songs won't be on disc with this order.
5. The album will be released worldwide the same day but it might hit the stores in some areas the next day

more updates to come soon

- blueheart/ChineseDemocracy.Com


Man kan ifrågasätta om man kan lita på sådant här, men dessa internetforum står i direkt kontakt med Guns N' Roses stab. Jag KAN INTE vänta, även om jag väntat länge redan!



Det blir att övervaka www.gunsnroses.com i det närmaste


Kommentarer
Postat av: Alvaro

Tills den dan jag ser skivan i affären, i min hand vill säga, så tror jag inte på detta :-) Haha, spännande värre.

2008-10-16 @ 15:28:23
URL: http://avlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0