Ystad

Kom hem igår efter en helg i hembyn. Trevligt att veta att staden står kvar, men jag förstår fortfarande inte vad man ska med Österporttorget. Det ser minst sagt för jäkligt ut.


Men väl i Ystad passade jag på att fotografera lite med min nya telefon. Tänkte presentera resultatet. Första bilden är från arrangemanget jag föredrar att kalla stora bröst-dagen (haha). Vet inte riktigt vad det i praktiken innebar, men vad jag vet är att det är rosa bandet som ställt till med något förmodat insamlingsjippo. Andra bilden är från lokalpubben Kings Head. Jag lyckades få en ganska cool bild som jag valt döpa till "On the run". Stackaren i bardisken hade ingen rast eller ro för den delen. Tredje bilden är tagen på klostret. Lyckoträff egentligen, ljuset faller helt rätt och det blir enligt mig ganska snyggt.






Kommentarer
Postat av: Alvaro

Har aldrig sett din konstnärliga sida förut Viktor, gött :-)

2008-10-28 @ 16:05:01
URL: http://avlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

där bor ju en liten konstnär i dig vippe =)

2008-10-31 @ 07:28:41
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0