En dag på jobbet

För att fira (och på grund av att jag inte sett någon redig dokumentation tidigare) att min telefon med en trots allt hyffsad kamera är hel igen bestämde jag mig för att fotografera mig igenom en hel dag på jobbet. Det är lite segt att publicera 38 bilder på bloggen, däremot finns de på Facebook där de flesta som kan ha ett intresse redan har sett dem.

Om man av någon anledning inte använder Facebook (det finns en eller två personer) så kan man kolla på dem via länken nedan. Bilden som därefter följer är däremot inte klickningsbar utan mest som "dekoration". Den återfinns även i albumet och bilderna är publicerade i den ordning som de togs. Fler bilder finns, men fördelen med digital kamerateknik är att man kan kasta de bilder som är värdelösa då det inte kostar något :)

Till bilderna



Fritidsbaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0