Endagstur till Roskilde?

Roskildefestivalen säljer som misstänkt inte tillräckligt med biljetter. Biljetten är överdyr, men framförallt är valutaväxlingen så pass dyr att det inte är ekonomiskt möjligt att åka dit - inte ens för mig som har jobb. Förra året dränerades bankkontot fullständigt, även om det var en jävla stor fest som var otroligt kul.


För att rädda sig själva ekonomiskt och bädda vägen för de som inte har tusentals danska kronor undangömda har festivalen nu börjat sälja endagsbiljetter. Tjolahopp. Jag tänker framförallt mig fredagen, lördagen eller söndagen då de är absolut starkast. Någon sugen? Biljetten skulle kosta drygt tusen spänn styck, men det är alltså flera bra band att se respektive dag. Coldplay, någon? Ska jag lotta mellan två alternativ är det mellan fredag och söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0