Varför?

För de som inte vet allt, till skillnad från mig; En förmodad bidragande orsak till att jag såg The Eagles förra veckan har att göra med Travis Tritts (borde få procent på allt Eagles gör nuförtiden) cover av Take It Easy och medföljande video av sagda låt. The Eagles från The Long Run-upplagan*, som bokstavligen bad varandra dra åt helvete samlades här för första gången alla i samma rum på 14 år. Take it Easy är alltså en The Eagles låt, i själva verket den första låten på första plattan.

Detta får mig lite att undra, med tanke på att mina favoritartister är utrotningshotade på grund av hög ålder. När ska Axl Rose, Slash, Duff, Matt Sorum och Dizzy få skitet ihop och göra något? Jag skyller på Axl, för ett halvt år sedan fick Guns N' Roses en ny gitarrist. Jag har ingen aning om vem fan det är. Chinese Democracy är ju släppt och sålde skitdåligt**. Kom igen för the reunion nu ffs. 

* Alltså, konfigurationen som den såg ut innan uppbrottet
** Men den var skitbra :)

Övrigt: Ytterliggare ett resmål att besöka, Winslow, Arizona

Well, Im a standing on a corner
In winslow, arizona
Such a fine sight to see
Its a girl, my lord, in a flatbed ford
slowin down to take a look at me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0