Istället för sömn och avhandlingsanalys

Jag kollade igenom lite gamla inlägg på min blogg, och noterade en spännande kommentar till vad jag anser är ett av mina bästa stunder på den här ibland bittra bloggen. Det var nämligen inlägget som hette "Vekrorevyn, tjo!" där jag skriver om vad man kan läsa om i denna självdestruktiva media. I förbifarten nämner jag artikeln om den, för antalet barn, mycket unga mamman. Tydligen hittade hon till inlägget, och nu har hon alltså sitt sjätte barn fick jag reda på :) Adressen hon angav till sin egen blogg är fel där det är ett "n" för mycket, så adressen den dyker upp här istället http://flerbarnsmamma.se/

Det är bara att gratulera!
En lärdom att dra är att inget är dolt för någon på Internet. Jag vet ju egentligen inte ens om det är samma person, men det finns förmodligen inga anledningar att tvivla på den saken. Ska posta på hennes egen blogg och gratulera.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej!

Vad roligt att du kikade tillbaka! Stort tack för gratulationen. :-) Självklart tog jag inte illa upp, tyckte det var kul att läsa det du skrev. Och angående Veckorevyn så håller jag med dig till 100% hehe! Är ingen höjdartidning precis. Dock väldigt kul att ha artikeln som ett minne och få kort osv från fotograferingen.

Tycker du skriver bra inlägg! Sen måste jag fråga, fanns du på Lunarstorm för ett antal år sedan? :) Jag är inte säker, men tror att jag kan ha varit in på din sida där för flera år sedan på den tiden "alla" hade lunar... men jag kan nog blanda ihop dig med någon annan. Tycker jag känner igen ditt nick från någonting.

Hoppas du får en fin dag!

Mvh Sophie

2009-09-29 @ 13:40:52
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Sophie

Ja men då är det du, minns att jag varit in på din sida ett par gånger. :) Jag hette Shirley någonting :) Shirley18 eller liknande. :) Mvh Sophie

2009-10-01 @ 21:14:46
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0