Tvättstugevandaler

Jag blir så jäkla förbannad, någon idiot i huset kan inte skilja på tvättmedelsymbolen och sköljmedelsymbolen. Således håller någon tre ton tvättmedel där det egentligen ska vara sköljmedel varpå undertecknad får städa undan skiten innan man ens kan överväga att stoppa något i tvättmaskinseländet.

Inte blir det bättre av att de som verkar använda möget (alltså tvättstugan) har parkinson eller svåra abstinensbesvär. Tvättmaskinerna är fullständigt dränkta tvättmedel och den enorma mängd gammalt tvättmedel som alltid ligger i tvättmedelsfacken får en att må illa. Skärpning!

Jag ska nog fan ta och skriva en lapp.


Denna lapp har inget med mitt hus att göra, men den är fullt applicerbar här också. från www.argalappen.se/

Kommentarer
Postat av: Joakim Franzén

Sorry att jag kapar ditt tvättstugeinlägg, kusin. Tänkte bara säga hej. Vilken blog-kung du är då :)



Satt och plöjde igenom lite bloggar om PP när din signatur dök upp. Kul grej. Ser att politiken är din melodi numera. Mycket välskrivna inlägg med vassa och sakliga argument. Nästan att man börjar luta åt vänster ;). På nästa familjeträff blir det tung debatt mellan dig och farsan hoppas jag! Lev väl och STORT lycka till med din karriär!

2009-04-22 @ 07:30:20
Postat av: Anonym

Kusin! :)



Tror inte att Bosse och jag krigar särskilt mycket,´jag är inte anarkist ;)

2009-04-22 @ 09:50:12
URL: http://sirviktor84.blogg.se/
Postat av: fröken bengtsson

när jag träffade edin hällde han sköljmedel i facket för flytande tvättmedel, han visste inte vad skillnaden var. idag, tre år senare, är han lyckligt tränad i hur tvättstugan funkar på bästa sätt.... =D

2009-04-24 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0