Telefonsevolution

Japp, jag har köpt en ny telefon. Inte för att det var något större fel på den gamla (batteriluckan var av, internminnet var fucked up), displayen halvsabbad och så vidare men skiten fungerade. Samma sak med den mer äldre Nokia 5110. Inget större fel på den heller. Vad mina två föregående telefoner har haft gemensamt är att de har hållt för allt. Framförallt min andra telefon MC60, skulle jag fråga en Siemens-anställd om "hur" hade jag antagligen fått reda på att det var ett produktionsfel. Fick Nokian typ 1999, uppgraderade till MC60 mellandagarna 2003 och har nu 2008 köpt en c702. C702 sägs vara stänk och damtålig, det var därför jag slog till. Jag berättar om telefonen igen om den överlever fyra festivaler som MC60 gjorde.

Min första telefon:



Min andra telefon:


Min tredje och nuvarande telefon:

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, du hänger med i utvecklingen? =)

puss!

2008-10-20 @ 20:27:42
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0