Snart dags för The Eagles

Det är dagen innan dagen jag aldrig skulle komma. När jag får ett antal år sedan såg Eagles konset DVD Farewell Tour 1 DVD trodde jag som många andra att det handlade om en faktisk Farewell turné. Jag noterade dock aldrig att det var Farewell Tour ONE, men så är uppenbarligen fallet. Nuska de alltså spelai Globen imorgon och jag ska dit!

För mig är det skitstort att få chansen. Måhanda att de kommer göra en Farewell Tour 2 någon gång, men det är svårt att läsa av band vars medlemmar har en medelålder på 60+. Deras nya skiva är i vilket fall som helst skitbra, helt exeptionellt bra faktiskt. För min del ska det bli kul att dels höra den, men också alla gamla hits. Mycket av det gamla är ju dessutom nytt förm mig, jag föddes på 80-talet och The Eagles var gamla redan då
 
:)

image2

Bilden är hämtad från www.eaglesfans.com, det är något fan som tagit den i dagarna medans bandet lirat i london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0