Actionhjälten är tillbaka!

Aftonbladet skriver att Johan Falk ska komma tillbaka på bioduken. Johan Falk, spelad av Jakob Eklund, är det närmaste en svensk actionhjälte man kan komma. Jag har alla första filmerna och skattar dem högt, då jag helt enkelt tycker de är jäkligt bra. Sex nya filmer ska det bli, och jag väntar! Förvisso lider den tredje filmen "Den tredje vågen" av förklaringsmodeller ala ekobrottslighet så att det blir lite löjligt då det inte är det som driver filmen. Men det spelar ingen roll när det har med god underhållning att göra.

Frågan är var filmerna ska ta vid, det verkar en liten aning som om Johan Falk blir en höjdare inom Europol i slutet av tredje filmen. Hur kul kan det vara att följa det? Men, de kan ju å andra sidan vara en prequel. Men att en sådan skulle bestå av sex filmer verkar lite otroligt. Oavsett vilket blir det roligt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hoppas verkligen att du inte menar allvar med att du inte orkar källsortera ;) Annars får du skärpa dig Viktor!

2008-05-23 @ 21:28:56
URL: http://neapop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0