Hämnd!

Ikväll gäller det! Synd att det bara är träning, övervåld från de svenska spelarna mot det holländska landslaget hade varit mer legitimerat vid tävling. Hämnden jag kräver härstammar naturligtvis från en ljum sommarkväll 2004. Sverige, i förlängning mot Holland, var två stolpskott från semifinal i ett europamästerskap i fotboll. Sex straffar följde... Sjätte straffen. Det blåser kallt bara jag tänker på skiten

Vid tidpunkten spelade förlusten ingen roll, dagen efter nederlaget bar det iväg till "Lerskilde 04" så att slippa fotbollen där var behagligt. Det tog ju en timme att köpa en öl! Men i alla fall. Fy fan

Blir det Larssons sista match måntro? Jag tror han öser fram till 2010 och VM. Jag gillar förvisso Elmander mer, men då har han kvalat mer än Larsson på sistone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0