Min drömsko

Jag har i snart ett år gått och dreglat över vad som verkar vara min drömsko. Jag är ett big fan av "stilrenhet", i synnerhet då det kommer till skor då jag inte gillar när just den delen sticker ut från övriga kläder. Så här skriver Ecco på sin egen hemsida om fördelarna med modellen:


- Överlägsen vidhäftning och grepp under kontaktfasen


- Stötdämpande mellansula höjer komforten


- Anatomisk form för optimal passform


- Ger utmärkt fotklimat


- Ren och industriell look


- Idealisk teknik för kylig och våt väderlek


Min referenspunkt när det gäller skot gäller Roskildefestivalen. Tror jag att skon kan vara bra på den festivalen så är det en bra sko. Roskildemarken kan uppträda i många olika former dessutom. Det dumma med den här skon är att den kostar cirka 1500 kronor. Skjut mig.


Kommentarer
Postat av: Avlo

Alltså.. Eccos hemsida känns väl inte riktigt som den mest objektiva sidan att titta på ;-) Klart Ecco själva säger att skon är överlägsen, optimal, utmärkt, ren och idealisk. :) Föreslår att du provar den först.

2009-01-03 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0