Medleyt

Tänkte att jag lika gärna kan länka till det som för mig är döden för Melodifestivalen som jag skrev om i mitt senaste inlägg. Tyvärr verkar det vara "hack" mitt under Loa Falkmans första uppenbarelse, men i alla fall. Enligt uppladdaren är det år 2000 det handlar om vilket antagligen stämmer. Se på videon och påstå därefter att Melodifestivalen är bra :)

Jag säger två saker, Tommy Körberg och orkestern. Detta är live, till skillnad från skräpet som de kör nu. En av anledningarna till att Dansbandskampen var kul vart att det var ljust live :)

Update: Medleyt är uppdelat i två delar, jag länkar till den andra också.

 


Kommentarer
Postat av: Alvaro

ror att år 2000 var sista året med levande orkester och jag kan hålla med om att det var ett stort bakslag för musiken då den försvann. Men musiken var i stort sett densamma då som nu...

2009-03-14 @ 07:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0