VSF "moderniseras"

VSF har bytt logotype med politisk enighet. Ett av de främsta argumenten är att man vill ta bort ett antal myter om förbundet. Intressant, i synnerhet som kongressen tydligen varit en jäkla sörja av osämja. Logotypen som synes överst är den före detta, och den understa är alltså den nya och jag får säga att den växer på mig. Nu hoppas jag bara att vi får fram en högupplöst version, grafikern bör rimligtvis ha den i annat format än PDF. Logotypen verkar förvisso vara kodad med Vectorgrafik, så det ska gå att göra det snyggt med "print screens". Får se om vår lokala och tvångsutnämna grafiker kan programmera det hela bättre än jag gjorde med gratisprogrammet GIMP.


Gammalt...



Nytt...

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Fantasilös om jag får säga det själv. :) För mycket tuggummipop och skateboards för min smak.

2009-03-19 @ 16:11:23
Postat av: Anonym

Nu publicerar vi denhär in absurdum så att alla ser! Den mår vara ful men vi får köra det bästa av saken! ;)

2009-03-19 @ 20:10:56
Postat av: Sara da sossepimp

"Tja, välkommen till VSF! Vi är det nya hiphoppartiet där vi tycker att skateboard är skitcoolt och svaret på allt... Dessutom gillar vi att bära Nike-skor och protestera mot multinationella företag" ... Lider med alla trevliga VSF:are som måste stå ut med sådant här. Vad hände med radikal?

2009-03-21 @ 18:56:36
URL: http://sassasinstans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej och välkommen till Socialdemokratiska Studentförbundet, ett förbund som egentligen inte är ett förbund med styrt av ett annat förbund akak SSU ;)

2009-03-21 @ 19:07:59
URL: http://sirviktor84.blogg.se/
Postat av: Sara da sossepimp

Vi är kollektivanslutna.. Vi sitter inte i knät på dom för det... Det är inte MUF so mkan avsätta ordföranden för Moderata Studenter om de inte tycker om den sittande. Isf hade jag varit avsatt för länge sedan.. haha.. Vi vill bara ha vår del av partistödet ;-)

2009-03-22 @ 20:15:18
URL: http://sassasinstans.blogg.se/
Postat av: Alvaro

"Tja, välkommen till VSF! Vi är det nya hiphoppartiet där vi tycker att skateboard är skitcoolt och svaret på allt... Dessutom gillar vi att bära Nike-skor och protestera mot multinationella företag" ... Lider med alla trevliga VSF:are som måste stå ut med sådant här. Vad hände med radikal?"



Oj, jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Tack för omtanken Sara, så jävla sant. Haha. Ser ut som ett resultat av Pimp My Logga.

2009-03-30 @ 20:30:50
Postat av: Alvaro

"Tja, välkommen till VSF! Vi är det nya hiphoppartiet där vi tycker att skateboard är skitcoolt och svaret på allt... Dessutom gillar vi att bära Nike-skor och protestera mot multinationella företag" ... Lider med alla trevliga VSF:are som måste stå ut med sådant här. Vad hände med radikal?"



Oj, jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Tack för omtanken Sara, så jävla sant. Haha. Ser ut som ett resultat av Pimp My Logga.

2009-03-30 @ 20:30:51
Postat av: Alvaro

Oj, dubbelpost. Sorry.

2009-03-30 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0