Sail away

Nu kom så dagen jag inte trodde fans. Jag har blivit bokad för min första arbetsvecka ombord på Stena Vision. Fredag till fredag och jag kommer vara med på alla roliga premiärturer. Från det hon ligger i torrdocka, från Göteborg till Karlskrona för att segla till Gdynia och där gå i trafik mellan just Karlskrona och Gdynia. Jag är skitspänd och livrädd! Men framförallt är jag mer eller mindre euforiskt glad och ser fram mot detta med stor tillförsikt. Det finns en working plan i teorin, nu återstår det att se om det fungerar i praktiken. Allt löser sig!

Skepp ohoj!

Stena Vision när hon fortfarande hette Germanica

Kommentarer
Postat av: stina

Köp sjösjukeband och lycka till!

2010-10-28 @ 10:12:17
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0