Sanslös tur

Jag fick ett mail från Stena Fastigheter. Det lyder;
 
 
Vi måste tyvärr meddela att vi den 15 november upphör med möjligheten att prenumerera på lediga lägenheter hos Stena Fastigheter, eftersom det inte har fungerat som vi tänkt oss.
 
På bara ett par minuter kan vi få hundratals anmälningar. Det gör att vi ibland blivit tvungna att ta bort möjligheten att göra intresseanmälan snabbare än de som fått sin mejlprenumeration hunnit gå in och söka lägenheten.
 
Det stora intresset har också gjort att vi inte har möjlighet att hantera alla de telefonsamtal och mejl vi får kring de intresseanmälningar som görs.
 
Eftersom de lägenheter vi lägger ut är så pass få och möjligheten att få en av de utannonserade lägenheterna är så liten, upplever vi att prenumerationen blir mer ett irritationsmoment än till hjälp för er som prenumererar.
 
Vi hänvisar därför i fortsättningen direkt till vår hemsida eller till Boplats för respektive stad när det gäller att söka våra lediga lägenheter.

Med vänlig hälsning STENA FASTIGHETER AB
 
 
Jag ser detta som ytterligare ett tecken på vilken jävla tur jag har haft med min egen lägenhet. Heimstaden, Ikano Bostad (där jag bor) och fram tills nu Stena Fastigheter har alla samma typ av registreringsystem. Bostadsbrist?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0